Sabtu, 18 Julai 2009

nilai kebahagian...??

"sape yg merasakan dirinya tidak bahagia?" soal Prof Supli dalam kuliah penyelidikan ilmiah petang td....

soalan tu sebahagian dari penyelidikan yang beliau sedang lakukan..

dan dalam kalangan 49 student kat dalam kuliah tu
sorang je jawapannya tidak bahagia....

pada masa itu semua mata memandang ke arah "seorang" itu...
dan "seorang" itu kelu tuk berbicara apabila dihampiri lectrer....


dan akhirnya
lectrer pun mula menyatakan bahawa
hanya mereka yang tidak penah bersyukur atas apa yg mereka miliki sahaja akan merasakan diri mereka tidak bahagia


wahhh
"seorang" itu menjadi pelik
mengapa dirinya dipilih untuk merasakan bahawa dirinya tidak bahagia...

dan seorang itu adalah aku.....

hinanya diri ini..

2 ulasan:

rambo malaya berkata...

hahahahah
hg yg p gatai tangan angkat watpa??

aba cenna berkata...

hehe... dah aku da rasa mcm tu... aku angkat la tangan....;p

tak pe la
hukhuk...