Selasa, 13 November 2018

Salam rindu..

Lama sangat aku tak post entry di blog ni.. Tiba2 terasa nak meluahkan sesuatu.. Entahlah.. Time2 mcm ni biasanya aku dah lena di ulit mimpi.. Tp malam ni dan beberapa malam sebelum ni agk sukar utk aku pejamkan mata.. Dah 10 hari baby bru kami pergi meninggalkan kami.. Mengikut jejak anak kedua kami yg pergi meninggalkan kami setahun yang lalu.. Kehilangan insan tersayang dua tahun berturut turut merupakan satu ujian yang besar dalm hidup seorang aku.. Hidup kami suami isteri. Alhamdulillah masih ada anak sulong yg menemani hidup kami di saat ini.. Hari hari berlalu agak sukar  diteruskan tanpa melupakan anak2 syurga kmi.. Hanya dengan menyibukkan diri boleh membuatkan aku melupakan kesedihan ini.. Tapi ia hanya sementara.. Entah sampai bila perasaan ini akan berterusan.. Sedihnya hanya dapat dirasai oleh mereka yg penah melalui keadaan ini.. Ya Allah berikan aku, berikan kami suami isteri  kekuatan dan ketabahan utk menghadapi ujianMu ini...

Salam Rindu..

Abah hafiy
1.34 pagi
Selasa 13 nov 2018

1 ulasan:

amerzack berkata...

Kehilangan aku msh blh berpeneman. Tp kehilangan hg adlh kehilangan abadi. Ank2 hg tgu d syurga. Be strong jgk. Sma2 kte kuatkn diri msg2..