Jumaat, 31 Julai 2009

kebosanan melampau

dah 2 hari melepak lam umah...
org lain dah balik kg
aku je melepak kat sini

aras 2, dah 6 org student positive kena korantin
aku plak berani mati melepak kat aras 4 ni

insya allah
selamat kot
tawakal je lah
harap2 virus tu tak leh terbang sampai sini hehe.......

bosan bosan........

2 ulasan:

ASH Mad berkata...

Weh jaga² virus natang haram ni bahaya. kalau ang kena selsema cepat² la pi jumpa doktor.
dah ramai dah mati kerana virus Haram 1 Najis 1 ni..

aba cenna berkata...

aah ok2
ang pon doa2 la tuk aku sama kat sini
takut gak kat sini
nak balik pon takut gak kalo2 melekat 2-3 ekoq virus tu kat aku tak pasai tikam batu kena sama hehe.... tawakal je lah
insya Allah selamat..