Sabtu, 11 Disember 2010

erti cuti..

aku dah mula bercuti..

tp..

masa tuk stdy..
ni lah aku as a new teacher..
perlu stdy lg.. tak da pengalaman lg.. malah guru yg berpengalaman pon stdy gak aku rasa ehehe..

aku betugas d smk pdg terap, kola nerang, kedah.. aku dpt ngajar subjek kh form 1, 2 and 3.. kh pilihn 1(kt) and pilihn 2(ert) kikikih.. pelajar2 hari ni kita masak2 n jahit2 ye...;p

lain2 jawatan
guru kelas form 2
s/u peperiksaan dlman men. bwh..
jurulatih bola tampar
guru kelab catur
guru bola baling
ajk asrama...;p
KRS
and 2-3 jwatan lg hehe...;p

4 ulasan:

Asrari berkata...

salam, akh...byknya taklifan! Tapi, inshaa Allah...akh mesti boleh jalankan amanah dgn sebaiknya! ~'bekerjalah seperti orang Islam, pegang amanah dengan sebaik mungkin'~ Ust Azizan, MB Kedah. Stay keep in touch ya =)

aba cenna berkata...

insya Allah...; )

Wardah alisya berkata...

salam..banyaknya jawatan yang dipegang..macam tu eh nanti bila dah jadi cikgu...

aba cenna berkata...

mcmtu la

erti hidup pd memberi...~~