Sunday, August 29, 2010

aku ank bendang....; )







syukur alhamdulillah atas peluang yg aku lalui arini..

td siang aku p bendang... woww.. pengalaman yg sngat indah.. setelah sekian lama tak melakukannya.. mengimbau kenangan 15 taun lalu huhu...;p

setelah meninggalkan kampung dan menetap di hostel sejak 1998 sampai la 2010 ni aku tak penah dpt peluang tuk buat apa yg aku penah lalui masa kecik2 dulu huhu..

tp arini bnyak dpt aku lakukan.. sumenya mengimbau nostalgia aku sebagai anak bendang satu masa dulu...

walopon di tengah panas terik dan di bulan puasa cani, aku still teruja dengan apa yg aku lakukan.. salah satunya perkara yg tak berapa baik tp aku tak menolak utk melakukannya hehe...

nak tau ape??

benda tak baik aku maksudkan tu ialah...



ialah..

jeng jeng jeng..

bakaq jerami padi hehe..

asap memenuhi ruang angkasa, mengaburkan pandangan, mewujudkan jerebu, membahayakan kesihatan penduduk sekitar dan pemandu2 di jalan raya sepanjang sawah padi.. tp aku tetap lakukan jugak.. terus membakaq jerami-- nak wat cane dah jd amalan pesawah sejak dr dulu lg-- walopon aku bukan pesawah ngeh2...;p namun perlu diingat aku ank kpd seorg pesawah...; )

apa2 pon memang best hehe...





Monday, August 23, 2010

tolonglah....

pls.. jgn ganggu hidup sy lg... im not a good hope for u.. sy redho dgn ktentuan.. sy mengimani apa yg ditakdirkan.. pergilah pd siapa saje yg awk mahu, jgn rasa besalah tehadap diri sy dengan apa yg ingin awak lakukan...
sory kerna tak memikirkan perasaan awk, sory kerna tak memahami keinginan awk, sory kerna tak mengerti keadaan awk... tolonggg jgn gangu sy lg.. sory n tq for evrything..

Wednesday, August 4, 2010

duga menduga... haha..

hehe... yg ni lps panel kuar aku pon masuk begambar kt dlm bilik temuduga huhu...

hemoih hemoih hemoih.....
doa, effort, tawakal