Monday, April 26, 2010

alhamdulillah... lega..


dah setel skit
lectrer dah abis observe aku
walopon kedatangan beliau hanya diketahui pagi td je huhu..
naseb bek leh wat dlm kelas td heheh...

Saturday, April 24, 2010

xtvt ujung mingu kt tapah..


aku ujung2 mingu camni tak de ape nak wat
melepak je lah keje aku hehe... melepak tp bwak bnyak paedah heheh...;p

Thursday, April 15, 2010

bekebun sat...

kali ni budak2 aku ngajaq telah sama2 menjayakan p & p di luar kelas hehe...
hari ni budak kelas 1 rasional
suke je g kebun
dah sampai kebun wat keje lmbt2
dah tau kalo tak siap keje aku tak bg balik kelas
budak2 ni suke la bab2 tak mo masuk kelas ni


subjek kh topik tanaman sayuran... langkah petama penyediaan tapak ialah: -

kenalpasti tapak pastu
uji pH tanah dan lg membersihkan tapakseterusnya menggembur tanah huhu... walopon ngah panas terik kul 2 petang kena wat gak huhu...

merah kulit aku bejemur tgh panas..
nasib bek budak2 bg kejesama yg baik walopon pd awalnya nak wat keje lmbat2
mungkin depa pon dah tak tahan panas hehe..

Tuesday, April 6, 2010

jalan2 masuk utan...








kt sekolah aku ngajaq ni,
budak2 sekola yg amik pmr ngan spm taun ni de program kat lam utan,
aku jd urusetia ngan fasi skali.. so dpt la masuk utan heee...
tp tak mencabar sngat sbb aktiviti bnyak tetumpu dlm kem.,, alasan yg diberi- orang asli dah biase ngan utan... student sini majority dr etnik orang asli...


ape pon memng best la..